preloader

Next Intranet Enterprise

Intranet szyty na miarę Projekt, wdrożenie i migracja: 10 tygodni

Next Intranet Standard

Gotowe rozwiązanie Wdrożenie 
i migracja: 2 tygodnie

Strategia komunikacji – obejmuje analizę potrzeb, analizę użytkowników i celów strategicznych organizacji tak aby powstało rozwiązanie adresujące najważniejsze wyzwania

Architektura informacji – diagram przedstawiający strukturę wszystkich treści i elementów interaktywnych

Prototyp – projekt całego rozwiązania pomagający w trybie warsztatów ostatecznie ustalić rozłożenie treści i elementów interaktywnych

Wdrożenie – przygotowanie dedykowanych aplikacji i wdrożenie rozwiązań z pakietu standardowego do SharePoint Klienta.

Projekt graficzny – Doświadczeni projektanci graficzni uwzględniają identyfikację Klienta jak i charakter oraz cel wdrożenia.

Migracja – Nasz zespół udziela wsparcia w wykonaniu migracji istniejących zasobów. Pomagamy w ich inwentaryzacji i osadzeniu w nowym systemie.

Konfiguracja – obejmuje uruchomienie i skonfigurowanie szablonów i aplikacji ze standardowego pakietu intranetu.

FILM na stronie głównej

  • Kolumna z treścią na filmiku po prawej stronie
  • Identyfikujemy potrzeby, wspieramy zespoły i dostarczamy 
 rozwiązania dostosowane do Twojej firmy.
  • Automatyzujemy codzienną pracę i podnosimy jej efektywność
 nawet o 75%.
photo
photo
photo
photo
photo
photo
photo
photo
photo
photo
photo
photo
photo

Nagłówek H1

CTA 1

Edytor tekstowy w sekcji CTA 1

video 1

Digital Butterfly to kompendium wiedzy na temat skutecznej digitalizacji procesów biznesowych. To autorski projekt Nexpertis, w ramach którego prezentujemy rozmowy z zaproszonymi ekspertami, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w obszarze cyfrowej transformacji.

Partnerzy/Zaufali nam

Korzyści/wartości

12
tEST
test test test
13
test test test
testowanie
11
bla bla
sekcja
15
53h
gdfgdf

CTA 2

Edytor tekstowy pod obrazkiem! Strona działa w ten sposób, że jeżeli pole jest niewypełnione to się nie wyświetla!!!!

Edytor tekstowy pod obrazkiem! Strona działa w ten sposób, że jeżeli pole jest niewypełnione to się nie wyświetla!!!!

Edytor tekstowy pod obrazkiem! Strona działa w ten sposób, że jeżeli pole jest niewypełnione to się nie wyświetla!!!!

Tekst1 - szare pola

1.

Tych pól możemy dodawać nieskończenie wiele!

Tych pól możemy dodawać nieskończenie wiele!

Tych pól możemy dodawać nieskończenie wiele!

2.

Webcon

Nowoczesny, intuicyjny interfejs WEBCON dostosowujący się do urządzeń mobilnych umożliwia wygodną pracę z dowolnego urządzenia. Integracja z popularnymi rozwiązaniami jak Teams, Outlook i Office 365 znacznie zwiększa wygodę pracy.

3.

Webcon

Nowoczesny, intuicyjny interfejs WEBCON dostosowujący się do urządzeń mobilnych umożliwia wygodną pracę z dowolnego urządzenia. Integracja z popularnymi rozwiązaniami jak Teams, Outlook i Office 365 znacznie zwiększa wygodę pracy.

4.

Nagłówek + 3 pola tekstowe

Nagłówek 1

System sam wybiera jakie filtry można zastosować, aby zawęzić wyszukiwanie i szybciej dotrzeć do pożądanej treści.

Nagłówek 1

System sam wybiera jakie filtry można zastosować, aby zawęzić wyszukiwanie i szybciej dotrzeć do pożądanej treści.

Nagłówek 1

System sam wybiera jakie filtry można zastosować, aby zawęzić wyszukiwanie i szybciej dotrzeć do pożądanej treści.

CTA 3 - to pole nie ma nagłówka - trzeba osobno dodać pole nagłówek H1

Interesuje Cię wdrożenie tego rozwiązania?

Mamy unikalne doświadczenia we wdrażaniu rozwiązań biznesowy w oparciu 
o WEBCON BPS. Sprawdzony w wielu projektach przez naszych klientów, autorski proces wdrożenia jest gwarancją na sukces.

Video 2 - Sekcja z 2 wideo obok siebie, Nagłówek trzeba dodać osobno

Korzyści/wartości 2

Porządkowanie i wsparcie zgodne z RODO
Porządkowanie i wsparcie zgodne z RODO
Porządkowanie i wsparcie zgodne z RODO
Porządkowanie i wsparcie zgodne z RODO
Porządkowanie i wsparcie zgodne z RODO

Ikonki do wyboru + tekst

Benefit 1
Benefit 1Benefit 1
Benefit 1
Benefit 1
Benefit 1
Benefit 1Benefit 1 Benefit 1Benefit 1
Benefit 1Benefit 1Benefit 1Benefit 1

Ikonki do wyboru + tekst - istnieje opcja dodania strzałek pomiędzy ikonkami

Wyślij do nas swoje CV
Poczekaj na informację od naszego rekrutera
Spotkaj się z nami podczas rozmowy rekrutacyjnej
Wykonaj zadanie od nas
Rozpocznij swoją przygodę w Nexpertis

Rozwijane pola tekstowe

Stanowisko 1
arrow

 

To taka sama sekcja co FAQ!!

To taka sama sekcja co FAQ!!

To taka sama sekcja co FAQ!!

To taka sama sekcja co FAQ!!

To taka sama sekcja co FAQ!!

Stanowisko 2
arrow

Pole którego się nie wypełni – nie będzie w

Pole którego się nie wypełni – nie będzie wyświetlane!!!!

Pole którego się nie wypełni – nie będzie wyświetlane!!!!

Pole którego się nie wypełni – nie będzie wyświetlane!!!!

yświetlane!!!!

Sekcja pierwsza

W tej sekcji możemy dodawać logo nieskończenie wiele lub ich nie dawać w ogóle. możemy zmieniać zdjęcie oraz edytować treśc.

L: Nagłówek P: pola tekstowe

Tu możemy wybrać nagłówek po lewej (Mały średni i duzy)

a po prawej dać nieskończenie wiele edytorów teksotwych 

W sektorze finansowym istotne są również procesy związane z obiegiem dokumentów. Wymiana dokumentów między instytucjami finansowymi a klientami jest często niezbędna w celu realizacji transakcji i zawierania umów. DMS/Low-Code pozwala na cyfryzację obiegu dokumentów, co przyspiesza i ułatwia procesy biznesowe, zmniejsza ryzyko błędów oraz poprawia jakość obsługi klienta.

Systemy informatyczne klasy DMS/Low-Code pozwalają na stworzenie dedykowanych narzędzi, które usprawniają procesy biznesowe, umożliwiają lepszą kontrolę i zarządzanie danymi oraz pomagają w przestrzeganiu przepisów i regulacji.

W sektorze finansowym istotne są również procesy związane z obiegiem dokumentów. Wymiana dokumentów między instytucjami finansowymi a klientami jest często niezbędna w celu realizacji transakcji i zawierania umów. DMS/Low-Code pozwala na cyfryzację obiegu dokumentów, co przyspiesza i ułatwia procesy biznesowe, zmniejsza ryzyko błędów oraz poprawia jakość obsługi klienta.

Wprowadzenie systemów informatycznych klasy DMS/Low-Code w sektorze finansowym to nie tylko korzyść dla instytucji, ale także dla klientów. Umożliwia to szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów oraz zapewnia większą przejrzystość procesów biznesowych. Dzięki temu klienci mogą szybciej i łatwiej realizować swoje potrzeby finansowe, co z kolei pozytywnie wpływa na wizerunek instytucji finansowych i ich konkurencyjność.

Nagłówek + 2 edytory treści

Wspieramy przy ich optymalizacji. Pomagamy przejść przez niełatwy okres transformacji. Dostarczona przez nas wiedza i rozwiązania przyspieszają rozwój Klienta w aspektach takich jak: komunikacja, organizacja i planowanie.
Z przyjemnością obserwujemy jak wybrana przez nas ścieżka rozwoju firmy przynosi stałe efekty:

  1. Pracują z nami wspaniali Ludzie
  2. Pracujemy dla wspaniałych Klientów
  3. Co roku odnotowujemy rozwój mierzony nie tylko obrotami i wielkością zespołu, ale przede wszystkim doskonaleniem naszych procesów

Podcast: Partnerzy projektu

Podcast: Spotify+YT - nagłówek trzeba dodać jako osobną sekcję

Wszystkie odcinki publikowane są cyklicznie cotygodniowo w każdy wtorek na naszych
kanałach social media.
Słuchaj podcastu tam gdzie Ci wygodniej.

Karozela wpisów - wybór opcji - tu mamy nawięcej opcji do wyboru do wywoływania wpisów.

Integracje – co robić, aby wdrożenia były przewidywalne?

Integracje – co to takiego?

Wydajność – gdy proces nagle zwalnia

Pola powtarzalne z punktorami

Sprzedaż

  • Obsługa wniosków kredytowych – weryfikacja
  • Obsługa dokumentów kredytowych – rejestracja, weryfikacja, digitalizacja
  • Obsługa aneksów i dokumentów uzupełniających do umów
  • Procesowanie kosztorysów i ekspertyz

Finanse

  • Rejestracja i digitalizacja faktur, not korygujących, poleceń zapłaty
  • Windykacja

Obsługa klienta

  • Obsługa dokumentów transakcyjnych
  • Obsługa procesu reklamacji
  • Obsługa wypowiedzeń umów
  • Obsługa akcji marketingowych, programów lojalnościowych
  • Logistyka materiałów marketingowych banku
  • Logistyka materiałów marketingowych banku

HR

  • Digitalizacja dokumentacji kadrowo – płacowej pracowników banku
  • Stworzenie i bieżące zasilanie eTeczek
  • Obsługa świadczeń pozapłacowych
  • Obsługa kontaktu z urzędami (ZUS, US)

Administracja

  • Obsługa kancelarii w siedzibie banku
  • Obsługa recepcji
  • Outsourcing pracowników

L:Nagłówek P:Pola tekstowe

Systemy informatyczne klasy DMS/Low-Code pozwalają na stworzenie dedykowanych narzędzi, które usprawniają procesy biznesowe, umożliwiają lepszą kontrolę i zarządzanie danymi oraz pomagają w przestrzeganiu przepisów i regulacji.

W sektorze finansowym istotne są również procesy związane z obiegiem dokumentów. Wymiana dokumentów między instytucjami finansowymi a klientami jest często niezbędna w celu realizacji transakcji i zawierania umów. DMS/Low-Code pozwala na cyfryzację obiegu dokumentów, co przyspiesza i ułatwia procesy biznesowe, zmniejsza ryzyko błędów oraz poprawia jakość obsługi klienta.

Wprowadzenie systemów informatycznych klasy DMS/Low-Code w sektorze finansowym to nie tylko korzyść dla instytucji, ale także dla klientów. Umożliwia to szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów oraz zapewnia większą przejrzystość procesów biznesowych. Dzięki temu klienci mogą szybciej i łatwiej realizować swoje potrzeby finansowe, co z kolei pozytywnie wpływa na wizerunek instytucji finansowych i ich konkurencyjność.

Tekst 2 - karuzela z szarymi polami

WEBCON udostępnia szereg unikalnych, wbudowanych funkcjonalności, które umożliwiają zaawansowane operowanie dokumentami oferując przy tym najlepszą w swojej klasie łatwość ich obsługi. Wielu Klientów dostrzegając te cechy wykorzystuje WEBCON jako system DMS (Document Management System).

Generowanie dokumentów WORD

WEBCON umożliwia generowanie dokumentów WORD z wykorzystaniem danych zapisywanych w formularzach używanych w procesie, przy pomocy wcześniej zdefiniowanych szablonów w formacie Microsoft Word. Wygenerowany dokument może mieć osadzony barcode, co bardzo ułatwia szybką ich identyfikację w całym ich cyklu życia. Szablony dokumentów mogą być przygotowane i edytowane przez administratorów biznesowych. Niepotrzebna jest przy tym zaawansowana wiedza informatyczna.

Generowanie dokumentów WORD

WEBCON umożliwia generowanie dokumentów WORD z wykorzystaniem danych zapisywanych w formularzach używanych w procesie, przy pomocy wcześniej zdefiniowanych szablonów w formacie Microsoft Word. Wygenerowany dokument może mieć osadzony barcode, co bardzo ułatwia szybką ich identyfikację w całym ich cyklu życia. Szablony dokumentów mogą być przygotowane i edytowane przez administratorów biznesowych. Niepotrzebna jest przy tym zaawansowana wiedza informatyczna.

Generowanie dokumentów WORD

WEBCON umożliwia generowanie dokumentów WORD z wykorzystaniem danych zapisywanych w formularzach używanych w procesie, przy pomocy wcześniej zdefiniowanych szablonów w formacie Microsoft Word. Wygenerowany dokument może mieć osadzony barcode, co bardzo ułatwia szybką ich identyfikację w całym ich cyklu życia. Szablony dokumentów mogą być przygotowane i edytowane przez administratorów biznesowych. Niepotrzebna jest przy tym zaawansowana wiedza informatyczna.

left
right

Tekst 1 - szare pola

1.

Zdefiniuj cele i strategię

Pierwszym krokiem do skutecznej digitalizacji jest zdefiniowanie celów i strategii. Bez jasno określonej strategii, nawet najlepsze narzędzia i rozwiązania technologiczne nie przyniosą spodziewanych efektów. Warto zastanowić się, jakie cele chcemy osiągnąć dzięki digitalizacji. Czy chcemy zwiększyć sprzedaż, poprawić efektywność procesów biznesowych, czy może usprawnić komunikację z klientami?

Na podstawie odpowiedzi na te pytania należy stworzyć strategię, która pozwoli na wykorzystanie technologii w sposób najbardziej korzystny dla firmy.

2.

Wybierz odpowiednie narzędzia

Kolejnym krokiem jest wybór odpowiednich narzędzi i rozwiązań technologicznych. Warto zwrócić uwagę na to, że nie każde narzędzie będzie odpowiednie dla każdej firmy.

Dlatego przed wyborem konkretnych rozwiązań należy dokładnie przeanalizować potrzeby i specyfikę działalności firmy.

3.

Zainwestuj w szkolenia pracowników

Skuteczna digitalizacja wymaga również odpowiedniego przygotowania pracowników. Warto zainwestować w szkolenia, które pozwolą pracownikom na zdobycie odpowiednich kompetencji i umiejętności. W przypadku wdrażania nowych narzędzi czy systemów warto przeprowadzić szkolenia dla wszystkich pracowników, którzy z nich będą korzystać.

Dzięki temu unikniemy błędów i problemów związanych z nieznajomością funkcjonalności danego narzędzia.

 

4.

Monitoruj i mierz efekty

Ostatnim, ale równie ważnym krokiem w procesie skutecznej digitalizacji jest monitorowanie i pomiar efektów. Dzięki temu będziemy mogli ocenić, czy nasza strategia i wybór narzędzi przynoszą pożądane efekty. Warto zwrócić uwagę na takie wskaźniki, jak na przykład: wzrost sprzedaży, poprawa efektywności procesów biznesowych, wzrost liczby zadowolonych klientów, czy zwiększenie rentowności firmy.

W oparciu o te wskaźniki będziemy mogli podejmować decyzje dotyczące dalszych działań i dostosować naszą strategię do wyników.

5.

Edytor tekstowy + opinia

  • Zapewnienie wysokiej dostępności usługi
  • Ciągły rozwój i dostosowanie do potrzeb Envelo

Opinia zespołu klienta

Marcin Zatorski

Nasz zespół miał ogromne wyzwanie z optymalizacją procesów w naszej firmie, ale dzięki współpracy z Nexpertis udało nam się znacznie usprawnić nasze operacje.

Kierownik Działu Utrzymania i Wdrożeń

Zespół

Michał Borowski
CEO
Piotr Kulicki
Dyrektor Sprzedaży
Michał Wiliński
Dyrektor Produkcji
Piotr Król
Project Manager

Pracownicy

Imię i Nazwisko

Wdrażamy systemy które przyśpieszają biznes, aby procesy były powtarzalne, bezpieczne i optymalne. Wykorzystujemy sprawdzone i uznane produkty aby zapewnić stabilność i możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju.

Imię i Nazwisko

Wdrażamy systemy które przyśpieszają biznes, aby procesy były powtarzalne, bezpieczne i optymalne. Wykorzystujemy sprawdzone i uznane produkty aby zapewnić stabilność i możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju.

Imię i Nazwisko

Wdrażamy systemy które przyśpieszają biznes, aby procesy były powtarzalne, bezpieczne i optymalne. Wykorzystujemy sprawdzone i uznane produkty aby zapewnić stabilność i możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju. rozwoju.

Imię i Nazwisko

Wdrażamy systemy które przyśpieszają biznes, aby procesy były powtarzalne, bezpieczne i optymalne. Wykorzystujemy sprawdzone i uznane produkty aby zapewnić stabilność i możliwość ciągłego doskonalenia i rozwoju.

Formularz

Tu trzeba wkleić odpowiedni shortcode z formularzy kontaktowych

 

    Imię i Nazwisko*

    Firma*

    E-mail*

    Telefon*

    Treść wiadomości*

    *Pola obowiązkowe

    To jest zwykły edytor tekstowy – można tu dodawać dowolną ilośc treści, obrazek itd…

     

    Mozna też dodawać nagłówki oraz dodawać kolejne sekcje pod tym edytorem

    Test Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test Test

    • Pkt 1
    • Pkt 3
    • Pkt333
    • Ilośc tekstu zależna od szerokości albo odwrotnie

    Test Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test Test

    Test Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test Test

    Test Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test Test

    Test Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test TestTest Test Test

     

    • Ble Ble
    • Ble
    • NIE CHCE CIE