preloader
Project Server

WEBCON i Project Server w HPC

 

Elektroniczny obieg dokumentów i obsługa e-commerce

 

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów WEBCON i e-commerce pozwoliło usystematyzować i zautomatyzować procesy związane z obsługą klienta w Horizon Personal Care. Dzięki temu firma osiągnęła znaczną poprawę efektywności operacyjnej oraz redukcję kosztów administracyjnych, co przyczyniło się do wzrostu satysfakcji Klientów i poprawy ich doświadczeń zakupowych.

 

horizon personal care HPC case study

Kilka słów o HPC

Horizon Personal Care to dynamicznie rozwijająca się spółka, która specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu flotą pojazdów. Dodatkowo firma oferuje szeroki zakres komplementarnych usług ubezpieczeniowych i finansowych, które są dostępne w modelu Value Added Services do dalszej dystrybucji. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz innowacyjnym rozwiązaniom, Horizon Personal Care skutecznie wspiera swoich klientów, zapewniając im najwyższą jakość obsługi oraz elastyczność w dostosowywaniu się do indywidualnych potrzeb.

Cel usługi

  • Sprzedaż produktów zarządzania flotą
  • Sprawne zarządzanie procesem rejestracji i realizacji usług dla Klienta
  • Sprawny obieg dokumentów i procesów biznesowych

Opinia zespołu HPC

Prezes Zarządu HPC

Zdecydowaliśmy się na zlecenie zbudowania kluczowego dla nas środowiska po wnikliwej analizie dostępnych rozwiązań. Okazało się, że zarówno rozwiązania zaproponowane przez Nexpertis jak i kompetencje zespołu są na najwyższym poziomie i zapewniają bezpieczną oraz bezawaryjną pracę.

Zdecydowanie rekomenduję Nexpertis jako wiarygodnego i kompetentnego partnera technologicznego i biznesowego.

Katarzyna Kanka

Zakres wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów WEBCON

1.

Wsparcie w procesach magazynowych  E-commerce

System sprzedaży i dostarczania usług dla Klientów indywidualnych i fizycznych. Pełna digitalizacja procesów sprzedażowo-obsługowych (workflow). System umożliwia między innymi podpisanie umowy, aktywację kont, weryfikację danych oraz dokumentów. Integracja z bramką płatniczą i serwisem SMS.

2.

  Zlecenia

Obieg realizacji zamówień ułatwiający komunikację miedzy Klientami, konsultantami i partnerami odpowiedzialnymi za realizację usług. Mechanizm pozwala rozliczać usługi z partnerami.

3.

zarządzanie zasobami w projekcie  Baza Klientów

Kompleksowe rozwiązanie zarządzania Klientami firmowymi i indywidualnymi obejmująca rejestrację pojazdów i usług.

4.

  Ładowanie Klientów

Aplikacja pozwala na masowe ładowanie Klientów, którzy nabyli usługi w innych systemach. Proces uruchamiania obsługi Klienta obejmuje dwustronną komunikacje i samodzielne wprowadzenie danych przez Klienta.