Mota-Engil

Wdrożenie Webcon BPS

Case study Mota-Engil Central Europe

Mota-Engil Central Europe jest jednym z najbardziej doświadczonych generalnych wykonawców na
polskim rynku budowlanym. Specjalizuje się w budownictwie drogowo-mostowym, kubaturowym,
kolejowym oraz elektroenergetycznym.

Klient

Firma oferuje różnorodne usługi budowlane charakteryzujące się wysoką jakością. Przez kilkadziesiąt lat działalności w Polsce wybudowała setki kilometrów autostrad i dróg ekspresowych, a także zrealizowała liczne kompleksy mieszkaniowe, budynki użyteczności publicznej i stacje elektroenergetyczne. Aby sprostać wyzwaniom, jakie niesie za sobą bardzo konkurencyjna branża budowlana, firma Mota- Engil potrzebowała platformy do budowania aplikacji automatyzujących i digitalizujących procesy biznesowe. Firma poświęciła czas na porównanie różnych dostępnych na rynku technologii. Finalnie, wybór padł na platformę WEBCON BPS z uwagi na szeroki wachlarz funkcjonalności i dojrzałość platformy..

Wdrożenie w Mota-Engil Central Europe zostało przez nas poprzedzone dokładną analizą wybranych procesów biznesowych, co pozwoliło na ich skuteczną digitalizację i optymalizację. W pierwszym etapie zostały wdrożone procesy kancelarii oraz zarządzania cyklem życia umowy. W kolejnych etapach zaimplementowane zostały aplikacje związane m.in. z zarządzaniem placem budowy oraz innymi obszarami wspierającymi podstawową działalność firmy. Dodatkowo, przeszkoliliśmy wybranych pracowników Mota-Engil tak, by Klient mógł urzeczywistniać ideę Aplication Factory i korzystać w pełni z możliwości platformy WEBCON BPS.

Podstawowe parametry

Mota-Engil

Klient

ilość użytkowników

Wszyscy użytkownicy domeny

dni
Czas wdrożenia

Szybkie wdrożenie

%
Bezpieczeństwa

Firma budowlana

Rozpoczęcie współpracy

Utrzymanie i ciągły rozwój

Link4

Klient

Ubezpieczenia

ilość użytkowników

Wszyscy użytkownicy domeny

mies.
Czas wdrożenia

Szybkie wdrożenie

%
Bezpieczeństwa

Instytucja finansowa

Rozpoczęcie współpracy

Utrzymanie i ciągły rozwój

Cel wdrożenia

  • Optymalizacja procesów biznesowych
  • Wdrożenie platformy low-code umożliwiającej szybkie wdrażania aplikacji

Opinia zespołu Klienta

Szukaliśmy partnera o stabilnej pozycji, który miałby doświadczenie w naszej dość specyficznej branży. Nexpertis takie doświadczenie
i stabilność posiada. Dodatkowo, wypracowaliśmy model współpracy, który pozwala nam rozwijać własne kompetencje.
Jakub Żwirek
IT Manager

Zakres projektu

Generowanie dokumentów

Mechanizm umożliwiający automatyczne generowanie dokumentów na podstawie szablonów..

Kancelaria poczty wychodzącej

Proces zarządzania pocztą wychodzącą obejmuje generowanie dokumentów, przygotowanie treści oraz jej opiniowanie. Po wysyłce następuje proces monitorowania dostarczenia.

Inspekcja na budowie

Proces realizacji inspekcji na budowie pozwala planować działania, generować dokumenty i raportować wyniki.

Kancelaria poczty przychodzącej

Proces zarządzania obiegiem korespondencji papierowej przychodzącej do organizacji. W ramach procesu przesyłki są skanowane, OCR'owane i dekretowane do właściwych osób.

Kontrahent

Proces pobierania danych o kontrahencie pozwalający na gromadzenie pełnych danych.

Wykorzystane technologie