Dyrektor IT
Podczas realizacji zadania pracownicy Nexpertis wykazali się pełnym zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem. Polecam współpracę z Nexpertis.
Proces akceptacji faktur został znacznie przyspieszony dzięki integracji z zamówieniami i umowami. Wdrożenie nowoczesnego systemu kancelaryjnego umożliwiło pełną digitalizację dokumentów, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności obiegu dokumentów oraz usprawnienia zarządzania informacjami.

Elektrobudowa SA jest wiodącym przedsiębiorstwem w Polsce w branży elektroinstalacyjnej. Firma oferuje kompleksowe usługi elektroinstalacyjne, zajmuje się budową obiektów dla sektora energetycznego i przemysłowego, a także produkuje urządzenia elektroenergetyczne.
Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów oraz integracja z innymi systemami znacząco przyspieszyły zarówno przebieg procesów, jak i umożliwiły ich szybkie modelowanie. Dzięki temu organizacja zyskała elastyczność w dostosowywaniu procesów do zmieniających się potrzeb i wymagań.
Cały cykl życia faktury kosztowej od rejestracji i skanowania przez wielostopniową akceptację, aż po przeniesienie do ERP za pomocą integracji. Przygotowano również wiele udogodnień pozwalających na szybszą obsługę faktur.
    Zarządzanie wadiamiIntegracja z procesem ofertowym pozwala na szybkie uzyskiwanie wadium w trakcie przetargu. Monitoring wystawionych i wpłaconych gwarancji wadialnych umożliwia ich sprawne odzyskiwanie.
  Rozliczanie delegacjiProces umożliwia indywidualne i grupowe obsługiwanie rozliczeń delegacji. Integracja z obiegiem faktury kosztowej umożliwia grupowe akceptowanie faktur z delegacji.
  Zarządzanie gwarancjami należytego wykonania kontraktuProces umożliwia zarówno wystawianie gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i kasowych dla Klientów jak również nadzór nad gwarancjami od podwykonawców.
  Wniosek o zaliczkęProces jest połączony z wnioskiem o delegację, dzięki czemu wypełniając jeden formularz użytkownik otrzymuje akceptację wyjazdu i obsługę zaliczki.
  Zarządzanie harmonogramem projektuProject Serwer pozwala na kompleksowe zarządzanie harmonogramem projektu oraz zarządzanie kluczowymi zasobami. Integracja z zamówieniami pozwala na automatyzację działań.
  Rozliczenie kart służbowychProces dostarcza pracownikowi komplet danych niezbędnych do rozliczenia karty służbowej oraz sam status rozliczenia.
  Zarządzanie budżetem projektuProces uruchamiany podczas startu projektu pobiera dane startowe z karty kalkulacji w CRM. Umożliwia to kontrolę nad całym procesem tworzenia akceptacji i modyfikacji budżetu.
  Zarządzanie procesem ofertowania (CRM)Grupa procesów obejmująca wycenę, przygotowanie i akceptację oferty. Powiązanie z procesem pełnomocnictw umożliwia szybkie uzyskanie dokumentu, który pozwala na złożenie oferty.
  Kontrola wykonania projektuCiągły nadzór nad realizacją budżetu projektu zarówno od strony kosztowej jak i przychodowej. Automatyczne startowanie zadań dla kierowników projektów umożliwia terminową aktualizację. Integracja z zamówieniami pozwala na kontrolę budżetową już na samym starcie zamówienia.
  Zarządzanie umowamiProces umożliwia kompleksowe zarządzanie cyklem życia umowy. Od złożenia zapotrzebowania po przygotowanie do podpisu i monitorowanie. Odpowiednie raportowanie pozwala na kontrolę ilości pracy, którą obciążeni będą pracownicy kancelarii.
  RaportowaniePonad 40 raportów w Power BI i Repporting Services. Kancelaria poczty przychodzącej i wychodzącej – Pozwala na zarządzenie obiegiem poczty od wejścia do organizacji i digitalizacji, przez dekretację, aż po obsługę.
Pełne zarządzanie procesem zapotrzebowania, akceptacji, przygotowania i podpisu pełnomocnictwa. Odpowiednie raportowanie pozwala na szybkie określenie jakie pełnomocnictwa posiada wybrany pracownik.
Proces pozwala kompleksowo zarządzać legislacją ISO i obejmuje zapotrzebowania, przygotowanie, akceptacje i przeglądy legislacji.