preloader

CRM w enova365

CRM enova365 to kompleksowe narzędzie wspierające zespoły handlowe w zarządzaniu relacjami z Klientami oraz obsłudze procesów sprzedażowych. Moduł CRM umożliwia ewidencję kontaktu z Klientami oraz zarządzanie zdarzeniami rozumianymi jako, rozmowy telefoniczne, czy wysyłka korespondencji pocztą elektroniczną. Dzięki modułowi CRM można przydzielać zadania, kontrolować finanse oraz zarządzać relacjami z dowolnego miejsca.

System CRM enova365 oferuje gotowe wzorce raportów oraz zaawansowane filtry. Funkcjonalność poczty oraz możliwość przygotowania szablonu listu lub wiadomości SMS pozwalają na wysłanie materiałów marketingowych oraz korespondencji do grup projektów związanych z osiągnięciem określonego celu. Moduł CRM umożliwia śledzenie dokumentów handlowych, zarządzanie listą kontaktów oraz kontrolowanie płatności, w tym monitorowanie niezapłaconych faktur.

Dla kogo CRM enova365 to idealne wsparcie?

  • Dyrektor sprzedaży

CRM enova365 wspiera dyrektorów sprzedaży w raportowaniu aktywności sprzedażowej oraz prezentowaniu wyników przed zarządem. System dostarcza argumentów do rozwoju danego obszaru lub rynku, zapewniając szczegółową ewidencję kontaktu z Klientami. Dzięki funkcji CRM możliwe jest wysłanie materiałów marketingowych oraz zarządzanie relacjami z wieloma Klientami z poziomu jednego narzędzia.

 

  • Kierownik sprzedaży

System CRM enova365 wspiera kierowników sprzedaży w tworzeniu strategii sprzedażowej oraz nadzorowaniu realizacji planów. Dzięki rozbudowanym filtrom CRM można łatwo znaleźć kontrahentów spełniających określone kryteria, przypisywać zadania oraz monitorować zdarzenia związane z osiągnięciem wspólnych celów. Funkcjonalność korespondencji seryjnej oraz możliwość przygotowania szablonu listu pozwala na automatyzację działań marketingowych.

  • Handlowiec

Handlowcy zyskują dzięki CRM enova365 dostęp do pełnej bazy danych, co eliminuje konieczność korzystania z wielu rozproszonych narzędzi. CRM w enova pozwala na szybkie odszukanie kontaktów i kontrahentów, zarządzanie listą kontaktów oraz ewidencję kontaktu z Klientem. Aplikacje mobilne umożliwiają obsługę procesów sprzedażowych w dowolnym miejscu, co przekłada się na oszczędność czasu i zwiększenie efektywności pracy.

 

  • Analityk biznesowy

CRM enova365 wspiera analitykę biznesową dotyczących danych sprzedażowych i zachowań Klientów. Dzięki gotowym raportom i filtrom można szybko identyfikować najbardziej dochodowe segmenty, przewidywać trendy i przygotowywać zestawienia dla zarządu. Moduł CRM umożliwia również monitorowanie efektywności kampanii marketingowych i wspiera podejmowanie decyzji opartych na twardych danych.

Poznaj możliwości systemu CRM enova365 i efektywnie zarządzaj relacjami z Klientami

Ewidencja kontaktów z Klientami

Oprogramowanie pozwala skutecznie zarządzać relacjami z Klientami, gromadząc dane o wszystkich interakcjach, zadaniach oraz preferencjach zakupowych. Obsługuj jednego Klienta lub grupy Klientów mających wspólny cel.

  • Korzystaj z zaawansowanych filtrów, aby w dowolnym momencie wyeksportować listy kontaktów do kampanii sprzedażowych lub marketingowych.
  • Zestawiaj dane według standardowych i niestandardowych kategorii – system umożliwia tworzenie kampanii, zarządzanie aktywnościami i analizowanie zdarzeń.
  • Wprowadzaj dane ręcznie lub importuj je z arkusza Excel oraz plików .xml. ERP enova365 pozwala również na integrację z innymi źródłami danych.
  • CRM umożliwia przygotowanie szablonu korespondencji i następnie wydrukowanie go lub wygenerowanie do pdf.

crm enova365 Ewidencja kontaktów z Klientami

Obsługa lejka sprzedażowego

Lejek sprzedaży w systemie CRM enova365 pozwala analizować leady na każdym etapie procesu sprzedaży, wspierając działania zespołu sprzedażowego.

  • Zdobądź wiedzę o podgrzanych leadach i ich potencjale sprzedażowym oraz monitoruj etapy domykania sprzedaży.
  • Kadra zarządzająca szybko sprawdzi zaangażowanie potencjalnych Klientów, źródła pozyskania leadów oraz ich efektywność.
  • System CRM umożliwia pracę w przeglądarce i wizualizację danych w formie wykresów.
  • Szybki dostęp do informacji o skuteczności działań handlowców pozwala skutecznie zarządzać relacjami z Klientami.

crm enova365 i Obsługa lejka sprzedażowego

Raporty i forecasty

System zapewnia gotowe szablony raportów w standardowej wersji programu, umożliwiając kompleksowe analizy i prognozy.

  • Eksportuj dane do arkusza Excel i prezentuj je w formie wykresów.
  • Twórz zaawansowane analizy, korzystając z informacji zebranych w systemie ERP enova365.
  • Generuj raporty oraz forecasty bez obciążania głównego serwera bazy danych.

system enova365 i Raporty i forecasty

Harmonogramy i obsługa procesów

Automatyzacja w systemie CRM enova365 pozwala na wysyłanie powiadomień e-mail lub SMS, np. o niezapłaconych fakturach.

  • Funkcje CRM umożliwiają powiadamianie użytkowników o nowych zadaniach oraz prowadzenie procesów sprzedażowych, supportowych i reklamacyjnych.
  • Moduł Poczty CRM wyklucza konieczność korzystania z zewnętrznych klientów pocztowych.
  • System CRM generuje przypomnienia o nadchodzących płatnościach i wspiera wysyłanie materiałów promocyjnych.
  • Obsługuj procesy sprzedażowe, projekty oraz kampanie w jednym, spójnym systemie.

system enova365 i Harmonogramy i obsługa procesów

Aplikacje mobilne dla handlowców

Jeśli jesteś handlowcem, potrzebujesz osobistego asystenta, który umożliwi Ci przygotowanie i wysłanie dokumentów handlowych: zapytań, ofert czy zamówień – zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacjom mobilnym enova365 na urządzenia z Androidem i iOS możesz obsługiwać procesy sprzedażowe w każdym miejscu.

  • Planuj wizyty z Klientami i kontrahentami – dostęp do harmonogramu zawsze pod ręką.
  • Organizuj szkolenia dla Klientów i prezentacje handlowe. enova365 zanotuje i zarejestruje każde zdarzenie w zaledwie kilka minut.
  • Sprawdzaj aktualne ceny oraz przyznawaj rabaty Klientom.
  • CRM współpracuje z kalendarzem i mapami Google, co zwiększa efektywność działań.

enova365 Aplikacje mobilne dla handlowców

Funkcjonalność systemu dostosowana do Twoich potrzeb

1.

CRM

Skuteczne zarządzanie relacjami z Klientami System CRM w enova365 pozwala budować trwałe relacje z Klientami poprzez automatyzację działań sprzedażowych oraz obsługę procesów CRM. Dzięki temu narzędziu możesz z łatwością tworzyć szablony listów, wysyłać materiały promocyjne oraz analizować dane w czasie rzeczywistym. CRM obsługuje zarządzanie relacjami z Klientami, wspiera działania B2B i pozwala na skuteczne pozyskiwanie leadów.

2.

Faktury

Pełna kontrola nad finansami Moduł Faktury w enova365 umożliwia kompleksowe zarządzanie dokumentami finansowymi. Możesz łatwo sprawdzić status kontrahentów, rozliczać należności oraz automatycznie generować dokumenty księgowe. Dzięki jednemu systemowi zyskujesz pełną kontrolę nad finansami firmy.

 

3.

Pulpit kontrahenta

Wygoda pracy w terenie Aplikacja mobilna Pulpit kontrahenta zapewnia handlowcom pełną mobilność i komfort pracy w każdym miejscu. Dzięki dostępowi do informacji w czasie rzeczywistym możesz zarządzać działaniami B2B bez względu na lokalizację.

 

4.

Przedstawiciel handlowy

Osobisty asystent sprzedaży enova365 wspiera pracę przedstawicieli handlowych dzięki integracji z kalendarzem Google oraz wygodnemu mobilnemu interfejsowi. Moduł ten pozwala planować wizyty, kontrolować harmonogram i łatwo rejestrować zdarzenia.

5.

Windykacja

Skuteczne zarządzanie należnościami Moduł Windykacja w enova365 umożliwia bieżący wgląd w status zadłużenia kontrahentów oraz pełną kontrolę nad procesem odzyskiwania należności. Pełne dane analityczne pozwalają na szybkie podejmowanie decyzji.

6.

SMS i e-mail

Szybka komunikacja z Klientami Dzięki modułowi SMS możesz wysyłać wiadomości bezpośrednio z enova365, co umożliwia szybki kontakt z Klientami i kontrahentami. Funkcjonalność poczty CRM pozwala na wysyłanie e-maili wraz z załącznikami do wszystkich pracowników i Klientów bezpośrednio z systemu.

7.

Workflow

Automatyzacja procesów Moduł Workflow w enova365 wspiera automatyzację procesów w firmie, zapewniając płynny przepływ informacji oraz pełną kontrolę nad zadaniami. Rozwiązanie to pomaga obsługiwać procesy sprzedażowe, marketingowe oraz kadrowo-płacowe, wspierając rozwój biznesu na każdym etapie.

8.

Dopasujemy rozwiązanie ERP enova365 do Twojej firmy

Integracja enova365 z elektronicznym obiegiem dokumentów WEBCON

Integracja enova365 z systemem WEBCON BPS to rozwiązanie, które pomoże Ci usprawnić zarządzanie zamówieniami, umowami, fakturami oraz innymi dokumentami w firmie jak korespondencja wychodząca i przychodząca.

Dzięki tej integracji możesz szybko i bezbłędnie realizować wszystkie procesy, eliminując ręczną obsługę i minimalizując ryzyko błędów.

Zyskaj pełną kontrolę nad każdym etapem obiegu dokumentów, oszczędzając czas i zwiększając efektywność.

Kluczowe korzyści integracji CRM enova i WEBCON BPS

crm enova365 Szybki obieg zamówień i umów

Szybki obieg zamówień i umów

Dokumenty, takie jak umowy, oferty i zamówienia, są automatycznie przesyłane do systemu WEBCON, gdzie przechodzą przez odpowiedni workflow, zapewniając ich szybkie zatwierdzenie i archiwizację.

Wszystko odbywa się elektronicznie, co znacząco przyspiesza procesy biznesowe.

system crm enova365 i Automatyczne fakturowanie z KSeF

Automatyczne fakturowanie z KSeF

Automatyczne fakturowanie z KSeF zapewnia szybsze, bardziej efektywne i zgodne z przepisami zarządzanie fakturami, co znacznie usprawnia obsługę Klienta i obieg dokumentów. Dodatkowo, automatyczna weryfikacja i zatwierdzanie faktur w WEBCON minimalizuje ryzyko błędów.

system crm enova365 i Sprawne zarządzanie dokumentami

Sprawne zarządzanie dokumentami

Każdy dokument związany z obsługą Klienta, np. faktury, zamówienia czy umowy, trafia do systemu WEBCON, gdzie jest przypisany do odpowiednich zadań i procesów. Zautomatyzowane przypomnienia o terminach płatności czy podpisania umowy pomagają utrzymać płynność procesów i terminowość.

crm enova365 Szybsza obsługa Klienta
Szybsza obsługa Klienta

Integracja zapewnia szybki dostęp do pełnej historii dokumentów związanych z danym Klientem i kontrahentem.

Dzięki temu obsługa staje się bardziej precyzyjna i efektywna, a czas reakcji na zapytania czy problemy jest znacznie krótszy.

crm enova365 Lepsza współpraca między działami
Lepsza współpraca działów

Dzięki wspólnemu ekosystemowi enova365 i WEBCON BPS, informacje o dokumentach i statusie procesów są dostępne w czasie rzeczywistym dla wszystkich uprawnionych działów – od sprzedaży po księgowość. Ułatwia to komunikację i skraca czas podejmowania decyzji.

crm enova365 Pełna zgodność i audytowalność
Pełna zgodność i audytowalność

Wszystkie działania na dokumentach są rejestrowane i łatwe do prześledzenia, co ułatwia kontrole wewnętrzne i zewnętrzne oraz zapewnia zgodność z obowiązującymi regulacjami.

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak za pomocą enova365 możemy usprawnić cyfryzację procesów firmy!

    Imię i Nazwisko

    Firma

    E-mail

    Telefon

    Automatyzacja procesów biznesowych w firmie to tylko z Nexpertis
    Przegląd prywatności

    Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.