MPWiK

MPWiK

Intranet i obiegi biurowe

Intranet i obiegi w MPWIK Warszawa

Intranet MPWiK Warszawa jest jednym z głównych kanałów komunikacji wewnętrznej. Wnikliwa analiza pozwoliła zaprojektować odpowiadający system, który realizuje cele organizacji.

Wdrożenie Intranetu w MPWiK Warszawa

MPWiK

Klient

Utility

0

ilość użytkowników

Wszyscy użytkownicy domeny

0

Czas wdrożenia

Szybkie wdrożenie

0

Przygotowanie projektu

Niewielkie obciążenie zespołu

0

Rok wdrożenia

Ciągłe utrzymanie i rozwój

Cel wdrożenia

  1. Udoskonalenie komunikacji wewnątrz firmowej
  2. Optymalizacja dostępu do informacji, dokumentów elektronicznych i aplikacji w organizacji
  3. Systematyzacja treści udostępnianych pracownikom

 

Opinie zespołu klienta

To był świetnie prowadzony i zrealizowany projekt, polecam firmę Nexpertis!
Daniel Pieniek
Kierownik PR

Zakres projektu

Architektura informacjiNa podstawie analizy person (przedstawicieli głównych grup użytkowników) usystematyzowano potrzeby użytkowników i cele klienta. Przygotowano prototyp, który został zwalidowany pod względem user experience.
Projekt graficznyNa podstawie architektury informacji, prototypu oraz zasad identyfikacji wizualnej klienta został stworzony projekt graficzny intranetu.
Migracja z treściW ramach projektu, przeprowadzono inwentaryzację treści zgromadzonych w użytkowanym przez Klienta portalu (Sharepoint 2010), a następnie zostały one zmigrowane do nowego intranetu.
Książka adresowaIntegralną częścią portalu intranetowego jest książka adresowa zintegrowana z Active Directory umożliwiająca łatwe wyszukiwanie podstawowych informacji o pracownikach.
Strony działówPortal został podzielony zgodnie z wypracowaną architekturą informacji na działy, które zawierają komplet informacji na temat danej komórki oraz świadczonych przez nią usług.
Artykuły i newsyJedną z kluczowych funkcjonalności portalu jest mechanizm publikowaniu newsów oraz artykułów. Dzięki systemowi uprawnień oraz odpowiednio skonstruowanemu procesowi, redaktorzy mogą publikować treści trafiające na strony działów tematycznych, za które są odpowiedzialni, jak również promować artykuł, który pojawi się na stronie głównej.
Witryny projektówZe względu na projektowy charakter organizacji wśród funkcjonalności nowego portalu znalazła się aplikacja, która umożliwia zbieranie i gromadzenie kluczowych informacji dotyczących prowadzonych projektów. Zapewnia to elastyczny mechanizm raportowania o ich statusie.
KalendariumMechanizm kalendarium pozwala prezentować oraz sortować artykuły z uwzględnieniem daty ich publikacji.
Przydatne aplikacjeW wydzielonej części portalu został umieszczony komponent umożliwiający łatwy i szybki dostęp do najczęściej używanych przez pracowników aplikacji.
Zgłoszenia usługProces rezerwacji sal konferencyjnych oraz zamawiania kateringu został ujednolicony z uwzględnieniem mechanizmu akceptacji przez przełożonych. Dzięki temu udało się wyeliminować zjawisko „podwójnych” rezerwacji oraz zoptymalizować dostawy kateringowe.
Zamówienia na materiały marketingoweNowy portal intranetowy ułatwił proces planowania zakupów materiałów marketingowych. Uprawnieni pracownicy w ramach wdrożonego procesu zyskali możliwość zamawiania ich poprzez specjalną stronę, wraz z bieżącą informacją na temat aktualnych stanów magazynowych konkretnych asortymentów.
OgłoszeniaJednym z elementów wspierających integrację zespołów jest udostępnienie na portalu intranetowym wydzielonego forum ogłoszeniowego, gdzie możliwe jest między innymi umieszczanie informacji dotyczących np. organizacji wspólnego transportu na miejsce pracy.
Zapisy na wydarzeniaWraz z udostępnieniem nowego intranetu pracownicy uzyskali możliwość rejestrowania się wraz z rodzinami na wydarzenia integracyjne organizowane przez MPWiK.
SzkoleniaWażną częścią projektu były szkolenia administratorów biznesowych i technicznych prowadzone przez trenerów firmy Nexpertis.

Wykorzystane technologie