HPC
E-commerce i extranet
Klient
Horizon Personal Care to spółka specjalizująca się w usługach zarządzania flotą pojazdów oraz w dostarczaniu komplementarnych usług ubezpieczeniowych i finansowych (w modelu Value Added Services do dalszej dystrybucji).
Cel wdrożenia
- Sprzedaż produktów zarządzania flotą
- Sprawne zarządzanie procesem rejestracji i realizacji usług dla Klienta.
Opinie zespołu Klienta
Zdecydowanie rekomenduję Nexpertis jako wiarygodnego i kompetentnego partnera technologicznego i biznesowego.
Zakres projektu
E-commerce
System sprzedaży i dostarczania usług dla Klientów indywidualnych i fizycznych. Pełna digitalizacja procesów sprzedażowo-obsługowych (workflow). System umożliwia między innymi podpisanie umowy, aktywację kont, weryfikację danych oraz dokumentów. Integracja z bramką płatniczą i serwisem SMS.
Baza Klientów
Kompleksowe rozwiązanie zarządzania Klientami firmowymi i indywidualnymi obejmująca rejestrację pojazdów i usług.
Zlecenia
Obieg realizacji zamówień ułatwiający komunikację miedzy Klientami, konsultantami i partnerami odpowiedzialnymi za realizację usług. Mechanizm pozwala rozliczać usługi z partnerami.
Ładowanie Klientów
Aplikacja pozwala na masowe ładowanie Klientów, którzy nabyli usługi w innych systemach. Proces uruchamiania obsługi Klienta obejmuje dwustronną komunikacje i samodzielne wprowadzenie danych przez Klienta.