Wdrożenie WEBCON

Wdrożenie WEBCON

Wdrażamy aplikacje i procesy na platformie WEBCON. Nasi konsultanci wspierają i optymalizują procesy aby w pełni skorzystać z cyfrowej transformacji. Elektroniczny obieg dokumentów oparty na WEBCON daje elastyczność i szybkość we wdrożeniach.

Dlaczego WEBCON?

Wdrożenie WEBCON - Nexpertis
Biznes kocha WEBCONNexpertis jeszcze przed złożeniem oferty wykonuje analizę, która pozwala nam ocenić sytuację i wybrać właściwe rozwiązania i ścieżki prowadzenia projektu. Dzięki temu już na bardzo wczesnym etapie unikamy pułapek i ślepych uliczek architektonicznych.
Wdrożenie WEBCON - Nexpertis
Szybki zwrot z inwestycjiRaport Total Economic Impact ™ of WEBCON BPS dostarczony przez Forrester Consulting pokazuje, że wdrożenie WEBCON pozwala osiągnąć 113% zwrotu z inwestycji w ciągu trzech lat. Badanie pokazało również, że procesy biznesowe zostały przyspieszone w badanych organizacjach nawet o nawet 87%, oszczędzając dzięki temu ponad $600 000.
Wdrożenie WEBCON - Nexpertis
Szybkie budowanie i modyfikacja aplikacji biznesowychMetodyka wdrożeniowa obejmująca prototypowanie i unikalne właściwości platformy umożliwiają bardzo szybkie dostarczanie rozwiązania które odpowiada na potrzeby biznesowe. Optymalizacja procesów biznesowych jest skuteczniejsza dzięki mechanizmom KPI.
Wdrożenie WEBCON - Nexpertis
Sprawdzone rozwiązaniePonad 500 wdrożeń w Polsce daje pewność, że WEBCON jest rozwiązaniem, które umożliwia zarządzanie głównymi procesami firmy. Jest to rozwiązanie stabilne a jednocześnie cały czas rozwijane.

Jak zacząć?

Napisaliśmy poradnik: WEBCON – Jak zacząć? Sprawdź jak łatwo jest wdrożyć pierwszy proces i jak się do tego zabrać. W poradniku znajdziesz odpowiedzi na szereg ważnych pytań:

  • Z jakich etapów składa się wdrożenie?
  • Jak przygotować się do analizy?
  • Jak POC wpływa na tempo wdrożenia?
  • Jakie korzyści daje prototypowanie?
  • Co znaczy MVP i dlaczego warto stosować tą technikę?

Dlaczego wybraliśmy WEBCON?

Więcej o WEBCON

WEBCON jest rozbudowaną platformąo wielu
zastosowaniach. warto poznać funkcjonalności aby
jak najlepiej je wykorzystać.

Dlaczego Nexpertis?

Optymalizujemy procesy – nasi konsultacji nie tylko wdrażają skuteczne rozwiązania lecz przede wszystkim optymalizują procesy biznesowe. Naszym celem jest aby Klient w pełni skorzystał z cyfrowej transformacji.

Polecają nas Klienci – dziesiątki skutecznych wdrożeń i trwałych relacji zbudowało doświadczony zespół. Każde wdrożenie jest dla nas źródłem udoskonaleń. Zapraszamy do zapoznania się z success stories naszych Klientów.

Mamy kompetencje – Nexpertis jest Premium Partnerem WEBCON co jest gwarancją posiadania kompetencji na wysokim poziomie. Aby uzyskać ten status, odpowiednio liczny zespół konsultantów musi legitymować się szeregiem certyfikatów oraz dużym doświadczeniem wdrożeniowym .

Kompleksowa oferta – oferujemy wsparcie we wszystkich obszarach związanych z WEBCON:

  • Integracje z Office 365 i SharePoint
  • Integracje z usługami zewnętrznymi
  • Dostarczanie sprzętu i akcesoriów takich jak drukarki, skanery, czytniki czy tablety
  • Hosting ,chmura prywatna, Microsoft Azure

Zamów prezentację

Zainspiruj się do działania obserwując jak

technologia wspiera rozwój biznesu!

Analiza i wdrożenie

Zespół Nexpertis zapewnia wsparcie na wszystkich etapach wdrożenia WEBCON.

Analiza i oferta – zanim rozpoczniemy współpracę przygotowujemy bezpłatną analizę obejmującą rozpoznanie procesów As-Is metodą “event storming”, propozycję optymalizacji oraz rekomendacje dotyczące wyboru technologii. Na tym etapie prowadzimy szereg działań, które zapewnią, że projekt zakończy się sukcesem.

Wdrożenie i uruchomienie – wnikliwa analiza i prototypowanie pozwalają skupić się na procesie i jego optymalizacji. Konsultanci prezentują standardy rynkowe w zakresie podobnych rozwiązań i pomagają zaplanować reorganizację. Wdrażamy systemy optymalizacji procesów.

Utrzymanie i rozwój – po wdrożeniu dalej wspieramy naszych Klientów zarówno w doskonaleniu procesu jak i utrzymaniu środowisk. W ramach wsparcia zapewniamy również SLA oraz hosting.

Klient sam rozwija swój system workflow – nasi Klienci często mają własne zespoły rozwoju WEBCON które pracują równolegle. W ramach współpracy kształcimy specjalistów po stornie Zamawiającego na Warsztatach Architektów WEBCON które dla naszych Klientów są bezpłatne.

Kompendium Wiedzy

Gromadzimy nasze doświadczenia w kompedium wiedzy.
Poznaj więcej zagadnień z zakresu elektronicznego obiegu dekomentów.

Popularne rozszerzenia

OCR – rozpoznawanie tekstu pozwala wypełniać formularz na podstawie danych z zeskanowanego dokumentu.

Podpis kwalifikowany – daje możliwość podpisywania dokumentów elektronicznych, w praktyce oznacza to możliwość całkowitego wyeliminowania papieru z obiegu.

Teams – doskonałe narzędzie do komunikacji, będące częścia pakietu Office 365. W połączniu z WEBCON i SharePoint pozwla astworzyć Digital Workspace.

Power BI – jedno z najlepszych na rynku narzędzi klasy BI. Umożliwia tworzenie aportów na podstawie danych z WEBCON i innych systemów.

Power Platform – element Office 365 pozwalający na budowanie automatyzacji i integracji low-code.

eNadawca – system Poczty Polskiej z którym można zintegrować WEBCON. Dzięki niemu możliwe jest nadawanie i śledzenie przesyłek bezpośrednio z WEBCON.

GUS, Vies, Biała lista – serwisy rządowe udostępniające dane na temat podmiotów gospodarczych. Dzięki integracji możliwa jest automatyzacja wielu kluczowych procesów księgowych.

LMS 365 – kompleksowe rozwiązanie do e-learningu. Pozwala prowadzić szkolenia w standardzie SCORM.

Masz pytania?

Chciałbyś dowiedzieć się więcej?
Chciałbyś poznać praktyczne wdrożenia?

Utrzymanie i rozwój

Wspieramy naszych Klientów aby system worgflow działał bezawaryjnie a procesy były ciągle doskonalone.

SLA – zapewniamy wysoką dostępność systemu. Nasze działania obejmują szybką reakcję na pojawiające się incydenty oraz bieżącą opiekę nad systemem, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia problemów.

Rozwój – oferujemy klientom zryczałtowane pakiety godzin rozwojowych ułatwiające wdrażanie nowych funkcjonalności i optymalizację WEBCON.

Hosting – Instalacje WEBCON mogą być posadowione w naszym Centrum Przetwarzania, które gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa informatycznego i fizycznego.

Microsoft Azure – Instalacja w chmurze Microsoft daje możliwość szybkiego skalowania zasobów i bardzo wysokiej niezawodności. Optymalizujemy koszty dzięki automatycznemu zmniejszaniu zasobów.

Monitoring – zaawansowany monitoring pozwala wykrywać pierwsze oznaki nadchodzących usterek oraz awarie aby reagować jeszcze zanim niedogodności dotkną użytkowników.

Premium Suport WEBCON – aby zapewnić pełne i szybkie wsparcieoferujemy możliwość objęcia środowiska usługami o podwyższonym poziomie SLA

Samodzielny rozwój aplikacja – wspieramy zespół Klienta w samodzielnym rozwoju procesów na platformie WEBCON. W ramach współpracy zapraszamy cały zespół, raz w roku na bezpłatne, dwudniowe Warsztaty Architektów WEBCON

Remote Application – bezpłatnie instalujemy procesy udostępniane przez WEBCON. Są to procesy wspierające pracę zdalną: Employee Profile, Time Clock, Task Assignment, Document Distribution, Mailroom, Procurement Requests, Helpdesk, Employee Dashboard.

Podnoszenie wersji – dzięki aktualizacji wersji WECBON użytkownicy mogą korzystać z najnowszych funkcjonalności i cieszyć się jeszcze większą stabilnością elektronicznego obiegu dokumentów.

Jak utrzymujemy WEBCON?