Wdrożenie intranetu

Wdrożenie intranetu w firmie na platformie SharePoint. Budujemy strategie komunikacji i uruchamiamy intranety które są centrum komunikacji i współpracy całej firmy.

Po co mi intranet?

Większa efektywność – software intranet zbudowany w oparciu o SharePoint tworzy system, zbiór narzędzi, które doskonale podnoszą wydajność pracy oraz ułatwiają komunikację. Dzięki temu otrzymujemy wymierne korzyści mierzone oszczędnością czasu i wzrostem wydajności pracowników.

Tworzenie i dzielenie się treściami – Tworzenie dokumentów jest znacznie łatwiejsze dzięki możliwości wspólnej edycji oraz wersjonowaniu. Dokumenty można łatwo udostępnić wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Praca zdalna – System jest dostępny z dowolnego miejsca oraz z wielu platform. Dostępne są aplikacje mobilne oraz wersja RWD na przeglądarki.

Kompendium Wiedzy

Gromadzimy nasze doświadczenia w kompedium wiedzy.
Poznaj więcej zagadnień z zakresu elektronicznego obiegu dekomentów.

Intranet

Kompendium wiedzy

Doskonała komunikacja – Połączenie intranetu z Teams umożliwia prowadzenie bardzo wydajnej komunikacji firmowej. Dzielenie się informacjami i wspólne śledzenie dokumentów nigdy nie było tak proste.

Dlaczego Nexpertis?

Budujemy strategię komunikacji – wdrażamy rozwiązania szyte na miarę odpowiadające na realne potrzeby pracowników i organizacji. Dzięki temu intranet staje się centrum komunikacyjnym organizacji (system komunikacji wewnętrznej w firmie).

Kompleksowa oferta – nasze rozwiązania doskonale integrują się z Office 365 tworząc digital work place. Nasze usługi obejmują cały cykl życia intranetu od projektowania po utrzymanie i rozwój.

Mamy kompetencje – Nexpertis ma status Gold Partnera w kompetencji Colaboration and Content co jest gwarancją najwyższych kompetencji w zakresie SharePoint.

Polecają nas Klienci – przeprowadziliśmy wiele skutecznych wdrożeń intranetu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w success stories.

Dlaczego intranet na SharePoint

Wspiera komunikację.
Ułatwia dzielenie się wiedzą i plikami.
Jest centrum współpracy zespołu.
Udostępnia zaawansowane rozwiązania biznesowe.
Komunikacja w firmie i przepływ informacji.

Wzbierz rozwiązanie dla siebie

Intranet szyty na miarę Projekt, wdrożenie i migracja: 10 tygodni Gotowe rozwiązanie Wdrożenie i migracja: 2 tygodnie
Strategia komunikacji – obejmuje analizę potrzeb, analizę użytkowników i celów strategicznych organizacji tak aby powstało rozwiązanie adresujące najważniejsze wyzwania
Architektura informacji – diagram przedstawiający strukturę wszystkich treści i elementów interaktywnych
Prototyp – projekt całego rozwiązania pomagający w trybie warsztatów ostatecznie ustalić rozłożenie treści i elementów interaktywnych
Wdrożenie – przygotowanie dedykowanych aplikacji i wdrożenie rozwiązań z pakietu standardowego do SharePoint Klienta.
Projekt graficzny – Doświadczeni projektanci graficzni uwzględniają identyfikację Klienta jak i charakter oraz cel wdrożenia.
Migracja – Nasz zespół udziela wsparcia w wykonaniu migracji istniejących zasobów. Pomagamy w ich inwentaryzacji i osadzeniu w nowym systemie.
Konfiguracja – obejmuje uruchomienie i skonfigurowanie szablonów i aplikacji ze standardowego pakietu intranetu

Zamów wstępną analizę

Przeanalizujemy sytuację w organizacji i potrzeby aby
podpowiedzieć jak najlepiej wdrożyć Teams.
Pokażemy przykłady udanych wdrożeń.

Funkcjonalności podstawowe

Aktualności – Informacje i artykuły ważne dla działów prezentowane są na ich witrynach natomiast te najważniejsze są promowane na stronie głównej. News może być prezentowany w formie slajdera, galerii, listy lub czerwonego paska. Integracja z Teams zapewnia automatyczne uruchomienie promocji w tym kanale.

Lista aplikacji – Zbiór linków do najpopularniejszych aplikacji w organizacji. Prosta, a jednocześnie bardzo przydatna funkcjonalność.

Galeria – Komunikacja wewnętrzna ma też wymiar graficzny. Galerie zdjęć przekazują emocje, a nie tylko suche informacje. Dobre wykorzystanie tego narzędzia buduje atmosferę w organizacji.

Książka telefoniczna – Jena z najbardziej poszukiwanych aplikacji. Pozwala szybko dotrzeć do danych kontaktowych dowolnego pracownika. Dzięki integracji z Active Directory dane są ciągle aktualne.

Struktura organizacyjna – Struktura jest prezentowana na diagramie drzewiastym, który umożliwia szybkie odnalezienie poszukiwanych informacji. Dane są pobierane z Active Directory.

Baza wiedzy – Witryna umożliwia łatwe budowanie struktury artykułów i udostępnianie zasobów. Wbudowana wyszukiwarka znacznie przyśpiesza dotarcie do informacji.

Funkcjonalności opcjonalne

Kalendarium – Mechanizm szkolenia umożliwia promocję wydarzeń firmowych. Każdy artykuł można skonfigurować tak, aby niósł informację o dacie i godzinie wydarzenia. Wydarzenia są prezentowane w ujęciu kalendarzowym oraz promowane jako zwykłe artykuły.

Oferty pracy – Mechanizm pozwala dodawać oferty pracy i prezentować je na wybranych stronach. Możliwa jest integracja z systemami rekrutacyjnymi w celu automatycznego pobierania danych o ofertach. Możliwe jest również dodawanie szkoleń oraz ich promocja na wybranych stronach. Dla każdego szkolenia można dodać witrynę gromadzącą kluczowe informacje oraz zasoby związane z określonym szkoleniem.

Utrzymanie i rozwój

Gwarancja dostępności – W ramach usługi utrzymania zapewniamy wysoką dostępność rozwiązania. Zespół w trybie ciągłym prowadzi szereg działań, takich jak monitorowanie i inspekcje, aby ograniczyć ilość incydentów.

Ciągły rozwój – Pakiet rozwojowy umożliwia prowadzenie indywidualnego intranetu. Projektanci i inżynierowie modelują system, aby jak najbardziej dostosować go do potrzeb organizacji.