Intranet w Link4

Link4

Intranet, wnioski urlopowe i ocena pracownicza

Intranet w Link4

Szybkie wdrożenie intranetu pozwoliło polepszyć wewnętrzną komunikację i dostęp do niezbędnych informacji. Uruchomienie procesów oceny pracowniczej i wniosków urlopowych pozwoliło na znaczne oszczędności.

Wdrożenie Intranetu w Link4

Intranet w Link4 to nie tylko narzędzie komunikacji, ale również przestrzeń współpracy i dzielenia się wiedzą i zasobami. Podczas wdrożenia zwróciliśmy uwagę, aby dostarczyć najbardziej poszukiwane funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjności i przejrzystości interfejsu użytkownika.

Podstawowe parametry

Link4

Klient

Ubezpieczenia

0

Ilość użytkowników

Wszyscy użytkownicy domeny

0

Czas wdrożenia

Szybkie wdrożenie

0

Bezpieczeństwa

Instytucja finansowa

0

Rozpoczęcie współpracy

Ciągłe utrzymanie i rozwój

Cel wdrożenia

  1. Udoskonalenie komunikacji wewnątrz firmowej
  2. Uproszczenie dostępu do wiedzy i zasobów
  3. Automatyzacja procesu absencji i oceny pracowniczej

Opinie zespołu Klienta

Zespół Nexpertis wykazał się elastycznością, zaangażowaniem i profesjonalizmem podczas wdrożenia.
Polecam współpracę z Nexpertis! 
Marcin Wilczyński
Dyrektor do spraw zarządzania zmianą - Biuro Wsparcia Projektów 

Zakres projektu

Architektura informacjiAnalizę potrzeb przeprowadzono przez wybór i opis person połączoną z ustaleniem celów biznesowych organizacji związanych z wdrożeniem rozwiązania.
Migracja z treściW ramach projektu przeprowadzono inwentaryzacje istniejących treści oraz ich import do docelowego portalu.
AbsencjeObieg często nazywany wnioskiem urlopowym służy kilku celom: akceptacji nieobecności pracowników, kontroli ilości wykorzystanego urlopu, wcześniejszemu powiadamianiu zespołu o nadchodzącej nieobecności.
Ocena pracowniczaMechanizm wspiera ogólnofirmowy proces oceny i wyznaczania celów pracownikom. Obejmuje przydzielenie zadań, formularz oceny i raport o postępie procesu w całej organizacji.
ForumMechanizm pozwalający prowadzić konwersacje i komentować artykuły.
Baza wiedzy o produktachFunkcjonalność pozwala na szybkie dotarcie do podstawowych informacji o produktach Link4.
SzkoleniaWażną częścią projektu były szkolenia administratorów biznesowych i technicznych prowadzone przez trenerów firmy Nexpertis.
Projekt graficznyProjekt graficzny został stworzony na podstawie architektury informacji oraz identyfikacji wizualnej Klienta. Szybka realizacja projektu została osiągnięta także dzięki głębokiemu zrozumieniu zależności technicznych przez grafika.
Książka adresowaJedną z najbardziej poszukiwanych przez użytkowników funkcjonalności jest książka adresowa. Dzięki integracji z Acive Directory dane są automatycznie aktualizowane.
Strony działówWitryny działów pozwalają osiągnąć dwa cele: udostępnić dane i kontakty beneficjatom pracy poszczególnych działów oraz zapewnić przestrzeń współpracy i współdzielenia zasobów dla pracowników działu.
Artykuły i newsyMateriały są publikowane na witrynach działów. Wybrane artykuły awansują na pierwsza stronę jako najbardziej interesujące. Najważniejsze artykuły można wyróżnić grafiką na sliderze.
Przydatne aplikacjeJest to komponent grupujący linki do wszystkich często używanych aplikacji w organizacji, zapewniając szybki dostęp do nich pracownikom.
Biblioteka dokumentówWykorzystywana jako narzędzie do udostępniania zasobów takich jak informacja o zasadach identyfikacji wizualnej firmy, wzory dokumentów etc. Aby zapewnić aktualność gromadzonych informacji wprowadzono workflow wspierające proces ich aktualizacji.

Wykorzystane technologie