Wdrożenie Intranetu w Link4
Intranet w Link4 to nie tylko narzędzie komunikacji, ale również przestrzeń współpracy i dzielenia się wiedzą i zasobami. Podczas wdrożenia zwróciliśmy uwagę, aby dostarczyć najbardziej poszukiwane funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjności i przejrzystości interfejsu użytkownika.
Podstawowe parametry
Link4
Klient
Ubezpieczenia
ilość użytkowników
Wszyscy użytkownicy domeny
mies.
Czas wdrożenia
Szybkie wdrożenie
%
Bezpieczeństwa
Instytucja finansowa
Rozpoczęcie współpracy
Utrzymanie i ciągły rozwój
Link4
Klient
Ubezpieczenia
ilość użytkowników
Wszyscy użytkownicy domeny
mies.
Czas wdrożenia
Szybkie wdrożenie
%
Bezpieczeństwa
Instytucja finansowa
Rozpoczęcie współpracy
Utrzymanie i ciągły rozwój
Cel wdrożenia
- Udoskonalenie komunikacji wewnątrz firmowej
- Uproszczenie dostępu do wiedzy i zasobów
- Automatyzacja procesu absencji i oceny pracowniczej
Opinia zespołu Klienta
Zespół Nexpertis wykazał się elastycznością, zaangażowaniem i profesjonalizmem podczas wdrożenia.
Polecam współpracę z Nexpertis!
Dyrektor do spraw zarządzania zmianą - Biuro Wsparcia Projektów
Zakres projektu
Architektura informacji
Analizę potrzeb przeprowadzono przez wybór i opis person połączoną z ustaleniem celów biznesowych organizacji związanych z wdrożeniem rozwiązania.
Migracja z treści
W ramach projektu przeprowadzono inwentaryzacje istniejących treści oraz ich import do docelowego portalu.
Absencje
Obieg często nazywany wnioskiem urlopowym służy kilku celom: akceptacji nieobecności pracowników, kontroli ilości wykorzystanego urlopu, wcześniejszemu powiadamianiu zespołu o nadchodzącej nieobecności.
Ocena pracownicza
Mechanizm wspiera ogólnofirmowy proces oceny i wyznaczania celów pracownikom. Obejmuje przydzielenie zadań, formularz oceny i raport o postępie procesu w całej organizacji.
Forum
Mechanizm pozwalający prowadzić konwersacje i komentować artykuły.
Baza wiedzy o produktach
Funkcjonalność pozwala na szybkie dotarcie do podstawowych informacji o produktach Link4.
Szkolenia
Ważną częścią projektu były szkolenia administratorów biznesowych i technicznych prowadzone przez trenerów firmy Nexpertis.
Projekt graficzny
Projekt graficzny został stworzony na podstawie architektury informacji oraz identyfikacji wizualnej Klienta. Szybka realizacja projektu została osiągnięta także dzięki głębokiemu zrozumieniu zależności technicznych przez grafika.
Książka adresowa
Jedną z najbardziej poszukiwanych przez użytkowników funkcjonalności jest książka adresowa. Dzięki integracji z Acive Directory dane są automatycznie aktualizowane.
Strony działów
Witryny działów pozwalają osiągnąć dwa cele: udostępnić dane i kontakty beneficjatom pracy poszczególnych działów oraz zapewnić przestrzeń współpracy i współdzielenia zasobów dla pracowników działu.
Artykuły i newsy
Materiały są publikowane na witrynach działów. Wybrane artykuły awansują na pierwsza stronę jako najbardziej interesujące. Najważniejsze artykuły można wyróżnić grafiką na sliderze.
Przydatne aplikacje
Jest to komponent grupujący linki do wszystkich często używanych aplikacji w organizacji, zapewniając szybki dostęp do nich pracownikom.
Biblioteka dokumentów
Wykorzystywana jako narzędzie do udostępniania zasobów takich jak informacja o zasadach identyfikacji wizualnej firmy, wzory dokumentów etc. Aby zapewnić aktualność gromadzonych informacji wprowadzono workflow wspierające proces ich aktualizacji.